شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

فیسبوک برنامه اختصاصی دوربین خواهد ساخت

فيسبوک

سه شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲:۰۰


فیسبوک در حال آزمایش برنامه اختصاصی دوربین خود برای کاربران می باشد تا به این ترتیب آنها را به فعالیت بیشتر و تولید محتوا تشویق کند.

وایمکس نیوز- بدون شک فیسبوک بزرگترین شبکه اجتماعی جهان است و بر اساس آخرین آمار جمعیت کاربران فعال آن به صورت روزانه به عدد خیره کننده 1.6 میلیارد نفر می رسد که از تمامی کشورهای جهان ساعات بسیار زیادی از روز و شب خود را به گشت و گذار در این شبکه می پردازند. با این حال افزایش محبوبیت شبکه هایی نظیر اینستاگرام (که البته متعلق به خود فیسبوک است) و اسنپ چت باعث شده مدیران فیسبوک نیز به فکر ارائه راهکارهایی برای درگیر کردن بیشتر کاربران با شبکه اجتماعی خود باشند.

بر اساس گزارشی که در وال استریت ژورنال منتشر شده فیسبوک در حال آزمایش برنامه اختصاصی دوربین خود برای کاربران می باشد تا به این ترتیب آنها را به فعالیت بیشتر و تولید محتوا تشویق کند. همچنین گفته می شود که به جز قابلیت های رایج گرفتن تصاویر و فیلمبرداری، کاربران می توانند ویدئوهای اختصاصی خود را که با این برنامه گرفته شده اند به صورت پخش زنده بر روی حساب کاربری خود منتشر کنند. همچنین قابلیت به اشتراک گذاری همه محتواهای تولید شده بر روی اینستاگرام نیز در دسترس کاربران خواهد بود. ماه گذشته بود که فیسبوک با خرید MSQRD به ارائه فیلترهای عکاسی برای کاربران نیز علاقه نشان داده بود. همچنین توضیحات اخیر مارک زاکربرگ درباره آینده شبکه های اجتماعی با تکنولوژی هایی نظیر واقعیت مجازی که قرار است راه خود را از طریق دستگاه هایی مانند Gear VR سامسونگ به فیسبوک باز کنند و اضافه شدن قابلیت هایی همچون امکان به اشتراک گذاری ویدئوهای 360 درجه نشان می دهند که فیسبوک برنامه های متعددی برای آینده خود و افزایش قابلیت های شبکه های اجتماعی دارد.

 

منبع:مجله سخت افزار

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو